Canalblog
Editer l'article Suivre ce blog Administration + Créer mon blog
Publicité
picardisaille
6 mars 2008

chés courts jours coére lo

Mercredi 5 dé ch'moés d'mars...

-2° à l'croésée, chés toéts tout blancs...

i gn'o point, il o tcheu des neiches...

cha i est, ch'froéd l'est r'nu...

j'ai point l'invie d'sortir.

In r'béyant dins m'boête à puches, j'ai déssatché tchèques photos dé zz'hivers darniers...

il_neige

Chés neiches, ch'est bieu mais ch'est froéd... pi a s'colle tout partoute... à chés branques dé z'abes, à chés toéts...

eh_oui

Vraimint tout partoute, i feut juer dé ch'ramon... pi soin à chés glinchades !

Ch'est vrai qu'est bien bieu éne foés tcheu...

cerisiers

dins chés ch'risiers...

neige03

dins chés choques...

pommier

dins chés ponmiers...

grans_arbres

dins chés grands abes dé ch'fond : chés grisards...

maison

su chés toéts d'chés moèsons...

d

Tiens un noérmerle l'est passié dsu ch'l'écmin...

e

Il o deu croéser minou, ch'cot dé l'moèson... d'quoé qu'ch'est qu'is l'ont pu s'édviser ?...

h

Pi après, ch'est ch'brin habituel qu'toute i tchitte dins chés neiches... a n'resse janmoès bieu longtemps...

g2

... seuf si qu'o sait s'déjoutcher à point'lette pi prinde él temps d'admirer.

viv'mint chés bieux jors tout d'minme !

Mariel ch'baveu d'Boves

Publicité
Commentaires
M
cela faisait bien longtemps que je n'avais pas vu de la neige, c'est hachement beau la neige !!!
Publicité