Canalblog
Editer l'article Suivre ce blog Administration + Créer mon blog
Publicité
picardisaille
12 décembre 2008

chés Hortillonnages (2)

Os sonm's rintrés in pleinn' froédur'
Pleuf' pi neich's as nous tchèt'nt édsur
Qu'est-ti boin, au rado, d'érvir
Zz'imach's qua nous f'soèt'nt sitant rir'...

12_berge_fleurie

Ch'est vrai cho, r'béyer d'z'imaches d'chés hortillonnages, jusse pour foère un piéd d'nez à ch'cié gris qui nous prind...
seurtoute si Tchot Doére David i nous acompangne aveuc ch'l'introduc.chion dé s'n oeuve in vers :

"Chés Hortillonnages"...

17_fleurs_jaunes

I gno, da nou départémeint,

A ch’ciel grisaille, à l’air humide,

26_bordure_fleurie

Pis partagé si geintimeint

Pa l’Sonme à l’allur’ fan timide

27_bordure_fleurie

Qui, tout d’bit-en-bout, roul’ ses ieux,

Aussi verd’s qu’est verde l’Nature,

28_les_cygnes

I gno ein coin rétus, joyeux,

Ch’pus bel ornémeint de s’parure.

29_la_barque

Ch’est lo qu’ jonn’s geins, einter-deux, viux,

Vienn’nt-e se r’poser sous ch’s ombrages,

31_bordure_fleurie

Goûter l’douch’ fraîcheur par chés riux

Tant nombreux d’nos hortillonnages.

32_tiges_violettes

Gardan flori, vrai paradis,

De l’vill’ d’Anmiens, boinn’ mèr’ norriche,

33_jardin_fleuri

J’vourois, par mes acceints hardis,

Foire r’luquer t’ bieuté si riche.

34_berge_fleurie

Poète, accouteinmé d’canter,

Cho n’ein vaut l’ pangne, accorde t’ lyre ;

35_bordure_jaune

Ein sons vibrants fois éclater

Chés trainsports de t’n ânme ein délire.

 

37_jardin_fleuri

Tchot Doére David

Chés Hortillonnages (1900)

38_arbuste

Pi conme all'dit Tchtchotte dé l'Tcheue d'Vaque :

"Qu'o z'est ti bien quand qu'o z'o point d'mau !"

Publicité
Commentaires
C
Salut Ch'mariel, nouveau blog, je viens te faire un ptit coucou.<br /> les hortillonages, on adore évidemment, tout picard devrait y laisser une part de coeur dans les méandres et les jardins.<br /> Cherche j'y ai mon canard là bas !<br /> A bientôt
Publicité