Canalblog
Editer l'article Suivre ce blog Administration + Créer mon blog
Publicité
picardisaille
9 janvier 2008

L'Baie d'Sonme

A m’sure –quoé qué j’dis à m’sure ?- … ch’est deux, troés foés pér moés qué j’prinds l’route qua nous inmin’ne Mi pi Titine él Routchine, à Sant Wary… pi lo, os f’sons ch’grand tor… tours él minme… mais ch’n’est janmoès l’minme cose.

Alorse, j’ai m’tchote boête à zoésieux pi j’prinds des photos… dé ch’qué j’voés bieux à mes ziux, d’cho qué j’sins pi qu’j’arsins…

J’m’in vos vous zès foère montrer…

Pi qu’all’est ti biélle nou Baie d’Sonme !

02_pointe_hourdel2_copie

05_flot_lointain_copie

12_paysage_copie

14_lecroytoy_copie

coucherbaie_copie

couchersoleil_copie

hable_ault_copie

lcvuhourdel_copie

le_hourdel_copie

lecrotoy_loin_copie

lecrotoy_port_copie

lecrotoy_tres_loin_copie

mouettes_baie_copie

une27_copie

Por finir él balade, dins chés ridins tchittés pér chés mov'mints dé ch'flot...

in i r'béyant bien, o put lire chés paroles qu'Alain Souchon il o écrit

dins s'canchon "On avance"...

l'Baie d'Sonme, ch'est cho...

Dé l'bieuté, coère dé l'bieuté, tours dé l'bieuté...

édvant ti

dins tes ziux

dins t'chervelle

dins t'bouque

dins tin corps...

c'minchez bien tértous l'énnée 2008...

aveuc un tchot coucou in partitchulier à Monique pi Jean-Jacques.

Mariel éch Baveu d'Boves

Publicité
Commentaires
A
MERCI pour les magnifiques paysages que je connais bien, et textes tout aussi beaux<br /> Cha fait caud d'artreuver cha in plein hiver<br /> AMITIEUS'MINT
P
mon enfance, tiens !<br /> et puis tu pourrais faire un tour à Cayeux, c'est juste les vacances de 8 à 12 ans avec mes grands parents ...<br /> Faudra bien que j'y retourne <br /> Mais sincèrement je ne suis pas dépaysé, du tout
F
Bonjour, mon commentaire n'a rien a voir avec le sujet et je m'en excuse.<br /> J'ai vu dans un article précédent concernant un groupe de musique je crois que vous parliez de Caroline Mambou. Cette demoiselle est une amie que j'ai perdu de vue et j'aimerais savoir si vous avez une adresse ou un numéro auquel la contacter.<br /> Mon adresse : godefroy.fabien@gmail.com<br /> Merci.
M
Après les lumières de Noël...<br /> Superbes photos!<br /> Merci et meilleurs voeux pour 2008<br /> Michèle Blondel
Publicité