Canalblog
Editer l'article Suivre ce blog Administration + Créer mon blog
Publicité
picardisaille
31 janvier 2008

Sérée picardisante Boves 2008 1ère édition

Sanm'di 26 éd jinvier

chés Dgiseus d'Boves is l'ont monté dsus l'scin'ne dé l'salle éd fêtes pou présinter leu novelle sérée picardisante.

groupe2

Ch'Baveu d'Boves l'o atcheuillé tous chés gins qui l'étoèt'nt évnus d'tous chés tchoins d'la Picardie... is l'étoèt'nt serrés conme éd z'hérings saurs... feut dire qué l'salle  a n'est dgère bien adginchée mais bon, os sonmes habiteués...

05_public

pi i i o un n'séquoé qui zès tient, à part nous z'eutes chés Dgiseus, ch'est... ch'boin chite picard pi ch'watieu battu éd Quesnoy l'Montant.

06_public

ch'Mariel in reute à amidoler chés gins aveuc ses histoéres à Robert Mon'onque !

01_pr_sentation_mariel

Publicité
Commentaires
M
Y a bocop d'gins qui comperdent ech picard ... mais cha foait pos bin pou chertins d'el causeu ... mais mi j'ai ker !<br /> Tint pis pou ches otes pluqueux !
M
Ch'étot fin boen ... Cha pourrot êt' miux mais j'ai vu incor' pire<br /> <br /> Dommache qu'cha fuche aussi long ... J'os pos pu dormir vu qué j' partos à quat' heures du matan !<br /> <br /> Pis y'a incor' eu des rajoutures !<br /> <br /> Alleu min gins, courache !
M
et bien il y avait du monde et tu vas me faire que tous ces gens y cause le picard !!!<br /> un doute m'habite ...
M
bon, ben c'est pas tout de monter sur la scène, fô y faire quelque chose !
Publicité