Canalblog
Editer l'article Suivre ce blog Administration + Créer mon blog
Publicité
picardisaille
21 février 2008

soirée picardisante boves 2008 6ème édition

L’26 éd jinvier, Maurice Cattiaux d’Hénencourt, il o r’chu ch’prémier prix pou ch’conte in picard à ch’Festivau d’la Novelle à Péron’ne.

maurice1

Sin conte ch’est " Ti Leup et Ti Bo "

Os puvez aller l’lire dsur éch site dé ch’Maurice à l’l’adrèche qu’os treuvez lo in’nsous.

http://pagesperso-orange.fr/alysse

fidjurez-vous qui l’o v’nu à nou sérée à Boves pi jusse après l’intraque, j’li ai d’mindé d’montier dsus l’scin’ne pou l’foère montrer à chés gins…

maurice_mariel01

ch’bétal-lo i n’no profitié pou leu racontier s’n histoére à li dé l’Corneille pi dé ch’l’érnard.

maurice_mariel1

nan nan… ch’n’est point ch’Père Noé !

maurice_mariel2

Un grand merci à li d'ête évnu nous vir.

maurice_mariel3

Publicité
Commentaires
C
Le site en cause est l'ancien site ... le nouveau est www.magie-conte-spectacle-animation.fr mis a jour régulièrement !<br /> <br /> Adé pis à d'ervir !
M
je n'ai pas manqué d'aller faire un petit tour sur le lien ... le site ne me parait pas tres à jour mais ce n'est pas bien grave. <br /> te voilà encore sur scène je suis étonné de tes talents<br /> et je te félicité ch'baveu d'boves
Publicité