Canalblog
Editer l'article Suivre ce blog Administration + Créer mon blog
Publicité
picardisaille
9 octobre 2008

Tértous à Morisel

WEPES DE CH'SANTERRE

Vindérdi l'17 dé ch'moés d'octobe 2008...

à l'salle éd fêtes éd Morisel...

à l'heure éd matcher...

Ch'est ch'Bantchet d'chés Conmédiens...

"A s'torde éd rire !"

I gn'éro du bieu monde qu'o m'o dit !

19_profil2

Ch'l'Adrien i nous o invitiés...

Titine él Routchine pi mi ch'Baveu d'Boves...

J'ai peur éd li dire

"Folloèt mie !... Folloèt mie !"

Quoé qu'ch'est qu'i s'in vo n'n'advnir éd tout cho ?... os n'savons mie nous étnir à tabe !

intrée libe pi grateuite... qu'o sé l'diche !

Publicité
Commentaires
C
Bonjour, Suite à cette "info réclame", je suis allé sur le site "Langue et culture de Picardie" où j'ai découvert le programme de "Ches Wêpes du Santerre" ...Heureusement qu'il y a des amis ... - Il était 21h15 vendredi dernier ... et JMF passait à 20h30 à Hangest en Santerre avec "Ches leus d'Licourt" !Désolé de n'avoir pas été des vôtres ! - Désolé de ne pouvoir être vendredi 17 octobre à Morisel pour le banquet des conteurs picards car je suis évité, non invité ! - D'ailleurs, je ne figure pas parmi les "conteurs picards" sur le site ... pas plus que mon prix du conte 2008 ! - Depuis le nouveau service régional ... plus d'informations sur "Ches Wêpes" ! Ça fait du bien de râler ... Ça prouve qu'on respire encore ! Cordialement ... Adé, Bê à ti ... Best regards Maurice Cattiaux
C
T'os bin dé l'chince ... mi jé n'sus qu"éviteu ! Cordialement ... Adé, Bê à ti ... Best regards Maurice Cattiaux
C
t'in fouet pas min tiot père t'es point l'seul à point t'nir à tabe.adon ch'coeup chi a né point dés conteux mais des comédiens ch'niveau i s'ro pététe plus élevé (a n'é point parole in l'air)
Publicité